روز نوشت های من

روز نوشت های من
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

ساده زیستی....

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۵۱ ق.ظ


ســـــــــآده زیــــســـتــــــی رآ اَز [عـــَـــلـــــی] بــــیــــــآمـــــــوز


654645645.jpg

+تغییر دکوراسیون بیت آقا , از سال 78 تا 92 (فقط رنگ مبل و میز عوض شده)


منبع: 3 چادری حامی جلیلی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۵
mahzad mohammadi

نظرات  (۲)

۰۷ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۰۹ مردی بنام شقایق ...
جان ما فداشون...
پاسخ:
منکه واقعا تو حیرت مونده بودم
اونوقت بعضیا میرن کاخ سعد آباد رو با بیت المال برا خودشون بازسازی میکنن!
برای نشست های بین المللی رسوم مراودات جهانی مجاب میکنه یجایی مثل سعدآبادداشته باشیم!
یزمانی ترس جهان حسینیه جماران بود اما اگه اونجا رفته باشید میفهمدید که حسینه جماران چجور جاییه.ازیه مسجدمعموولیم کوچیکتره!
یزمانی بابام بیمارستان کنارحسینیه که بخاطر بیماری امام ره ساخته بودن بستری بود من هرروز توحسینیه بودم.تادوروز توهنگ بودم چرااینجا اینقدرسادست !ومخصوصاخونه امام
پاسخ:
ببخشید اما تو بیت رهبری مهمان بین المللی نمیاد؟؟
در ضمن کاخ سعد اباد برا مهمان بین المللی نیس. برا چیز دیگه س که تو آیروک پ.خ  بدید بهتون بگم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی