روز نوشت های من

روز نوشت های من
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

نمیدونم!

سه شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۴:۳۰ ب.ظ

آخرین پست این وبلاگ دقیقا برمیگرده به 2 سال قبل.

تو این 2 سال کلی اتفاق افتاد. اتفاق های مختف. خوب و بد. و حتی اتفاقاتی که اولش خوب بود و اخرش بد!

مثلا چند روز قبل چهارمین سالگرد تولد آیروک رو جشن گرفتیم. دختر لباس صورتیم کلی بزرگ شده!

یا مثلا حدود یک ساله دارم یه آزمایشگاه خصوصی افتتاح میکنم.

یا مثلا کلا دیزاین و وسایل اتاقم رو عوض کردم.

کلی اتفاق و عقیده ی مذهبی و سیاسی برام پیش اومد.

و کلی چیز دیگه.

کاش الان همون 2 سال قبل بود و یه جور دیگه این دو سال رو زندگی میکردم!

شایدم باید الان تصمیم بگیرم و یجور دیگه 2 سال آینده ی زندگیم رو بازی کنم!

نمیدونم کلا چه خبره و چی به چیه.

برام دعا کن.

به دوره گیج شدگی رسیدم :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۹
mahzad mohammadi

نظرات  (۳)

۱۴ خرداد ۹۶ ، ۲۲:۱۱ خانوم سنجابی
دعامیکنم
منم دعا کنید :)http://sanjabi98.persianblog.ir/

سلام 
برای اولین باره که وبلاگتون رو میخونم 
راستش اولش بگم غر زدم که چرا اونایی که تو وبلاگ زندگیشون رو مینویسن 
یهو میزارن میرن و خواننده رو با کلی سوال تنها میزارن 
اما بعد که دیدم آخرین مطلبتون واسه همین چند وقت پیشه خوشحال شدم
آخه کلی سوال داشتم از نویسنده وبلاگی که اتفاقی وبلاگش رو خوندم 
راستی بالاخره چیشد آخر داستان رشته تحصیلی شما ؟؟؟
بالاخره چی قبول شد ین و چی خوندین 
واقعا دلیل اینهمه دوگانگی ها و چند شاخه بودن هدف هاتون چی بود 
با اینکه استعداد فوق العاده و هوش فوق العاده ای داشتین ؟؟؟؟
با اینکه فقط چند تا مطلب خوندم از نوشته هاتون اما خیلی سوال دارم 
و انتظار دارم جواب همشون رو هم بشنوم 
واقعا چه داستان پیچیده ایه تقدیر انسان ها
۲۰ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۴۸ و عاشقی که همین نزدیکیست
سلام 
الان وضعیت چی شد بلاخره ؟
چی قبول شدین؟
زندگی رسم بدی داره
اینقدر میزنه ادم رو تا اعتراف کنه که زورش به زندگی نمیرسه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی