روز نوشت های من

روز نوشت های من
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

ای شاه پناهم بده....

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۱۲ ب.ظ

آمدم ای شاه پناهم بده / خط امانی ز گناهم بده

ای حرمت ملجأ درماندگان / دور مران از در و راهم بده

ای گل بی‌خار گلستان عشق / قرب مکانی چو گیاهم بده

لایق وصل تو که من نیستم / اذن به یک لحظه نگاهم بده

ای که حریمت مَثل کهرباست / شوق و سبک خیزی کاهم بده

تا که ز عشق تو گدازم چو شمع / گرمی جان‌سوز به آهم بده

لشکر شیطان به کمین منند / بی‌کسم ای شاه پناهم بده

از صف مژگان نگهی کن به من / با نظری یار و سپاهم بده

در شب اول که به قبرم نهند / نور بدان شام سیاهم بده

ای که عطابخش همه عالمی / جمله حاجات مرا هم بده

آن چه صلاح است برای «حسان» / از تو اگر هم که نخواهم بده



حرم امام رضا (ع)/ آمدم ای شاه پناهم بده


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۵
mahzad mohammadi

نظرات  (۱۷)

۱۵ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۱۹ محمدعلی حسینی

سلام ...

 

امام رضا علیه السلام برای چه کسانی دعا می کنند ؟ آیا برای همه شیعیان هم دعا می کنند ؟

 

با دو داستان کوتاه و زیبا در مورد دعای امام رضا برای دیگران  علیه السلام  به روز هستم...

 

میلاد امام رضا علیه السلام مبارک

پاسخ:
سلام
ممنون جناب حسینی
بسیلر زیبا و خاطره انگیز :)
پاسخ:
خداروشکر من یه پست گذاشتم تو خوشت اومد :d
از نوشته هایى ک طعنه نمى زنن خوشم میاد +
با منطق آدم له مى کنن +
خاطره انگیز باشن + 
شعر ترجیحاً از حافظ p:
و...
خوشم میاد ، ببین مشکل از پستاى تو پس :d
پاسخ:
طعنه کدومه دختر جان؟ :d


بله کلا من مشکلم :d
۱۷ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۰۱ مردی بنام شقایق ...
سلام

+صدای آقای کریم خانی...
پاسخ:
سلام
من کلا بجز اقای علی فانی کسی رو نمیشناسم :d
نه اصلا ً ، هیچ لحن تندى ندارن :|
ها ؟ تو مشکلى ؟
پاسخ:
:d
۱۷ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۴۶ مردی بنام شقایق ...
سلام

کریم خانی همونیه که این شعر رو خوند تو کلیپ در این قطعه از بهشت

مداح حرمه.
پاسخ:
سلام
ممنون که گفتید :)
سلام منتظر المهدی (عج)

هنر هفتمم آرزوست ...

جدیدترین مقاله پیرامون اوضاع فعلی هنر هفتم ، منتظر شنیدن رهیافت های شما هستیم. .
یا زهرا
http://nishtar.ir/

پاسخ:
سلام
مزاحم خواهم شد
وب متفاوت و خیلی خوبی دارین من زیاد به وبلاگتون سر میزنم مطالبتون جالبه
پاسخ:
سلام
ممنون
وب متفاوت و خیلی خوبی دارین من زیاد به وبلاگتون سر میزنم مطالبتون جالبه
وب متفاوت و خیلی خوبی دارین من زیاد به وبلاگتون سر میزنم مطالبتون جالبه
سلام
خیلی وقت بود اینجا نیومده بودم!
محوریت پست ها کمی عوض شده!
راستی نتیجه کنکور چه طور بود؟
پاسخ:
سلام
محوریت قبلا چی بود؟
۳۱ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۲۸ مردی بنام شقایق ...
سلام

نیستینا!

ثبت نام کردین دانشگاه؟
پاسخ:
سلام
هستم اما اعصاب نیست!

۳۱ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۳۲ مردی بنام شقایق ...
سلام

خیره ان شاالله

+
نمیپرسم چرا!
حتما خیری توش هست!!!
پاسخ:
بله چشم!

سلام مهزاد جان دانشگاه ثبت نام کردید؟ دانشجویید دیگه :-)

با سلام
آیا می دانید با ثبت لینک و تبادل لینک در سایت های معتبر می توانید رنک و بازدید سایت یا وبلاگ خود را در گوگل افزایش دهید و وبلاگ نویسی با بازدید بالا را تجربه کنید و از همه مهم تر از کار خود لذت ببرید ؟ سایت www.best-links.ir یکی از سایت های بسیار معتبر تبادل لینک است که شما همین الان می توانید با یک کلیک با این سایت تبادل لینک رایگان کنید
www.best-links.ir
کسب درآمد از آپلود فایل به ازای هر دانلود
حدود قیمت هر دلار میانگین قیمت در بازارمبادلاتی و بازار ایران = 30000 ریال
با آپلود هر فایل و قرار دادن لینک دانلود فایل در سایتتان ، به ازای هر بار که فایل شما دانلود می شود درآمد کسب می کنید .
http://uploadboy.com/free156881.html
همین الان ثبت نام کنید فرست رو از دست ندید
با ثبت لینک خود در دایرکتوری قدرتمند و رنک بالا best-links.ir بازید شما به طور متوالی افزایش پیدا خواهد کرد و لذت وب نویسی با بازدید بالا را تجربه خواهید کرد برای ثبت لینک خود همین الان کلیک کنید : www.best-links.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی