روز نوشت های من

روز نوشت های من
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

تولد 2 سالگی آیروک!

دوشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۵۰ ق.ظ

سلام

این پست یکم متفاوته و البته طولانی! اما بنظرم ارزش خوندنش رو داره !

امشب تولد 2 سالگی آیروک هست.

تاسیس آیروک داستان و ماجرا داره!

طی دوران دوم و سوم دبیرستان که المپیاد شیمی میخوندم خیلی خلا حس میکردم طی روند مطالعه م! همون موقع به خودم قول دادم اگر تو المپیاد تونستم مدال بگیرم تمام تلاشم رو بکنم که بچه های دیگه ای که تو شهرستان ها تحصیل میکنن این خلا رو کمتر حس کنن! از اون موقع تمام جزوات و خلاصه نویسی ها و حل تمرین هام رو مرتب نوشتم که بتونم به سال پایینی ها بدم که کمکشون باشه. اما همینطور که المپیاد میخوندم دیدگاهم تغییر پیدا کرد و واقعا دیگه اولین هدفم مدال نبود! مدال شده بود دومین هدفم! و تمام تلاشم رو کردم که به اولین هدفم برسم که خداروشکر رسیدم. سال سوم که بودم از طریق اینترنت و بعضی سایت ها با هم دوره ای های المپیادم و سال بالایی ها که با تجربه بودن آشنا شدم و خیلی باعث جلو رفتن من شد! و المپیاد باعث ورود من به دنیای مجازی شد! حالا تصمیم گرفته بودم بعد اتمام دوران المپیادم بجز اون راهنمایی های زبانی و جزوه ای و.... که به سال پایینی های استان خودم میتونستم بدم، از طریق اینترنت و یک وبلاگ ساده و فعالیت تو همون سایتی که خودم ازش کمک گرفته بودم به بچه های شهرهای دیگه، در حد توان و سوادم کمک کنم.

2 سال پیش 12 اردیبهشت مرحله دوم المپیاد شیمی دوره 23 بود و بعد از آزمون و خرابکاری ای که برای ما 4 تا (تیم ملی مازندران:دی) پیش اومد تقریبا 2 روز عزا گرفته بودم و دپرس بودم! اما خوشحالم که خدا کمکم کرد و اون دپرس بودن فقط به همون 2 روز منتهی شد! خیلی با خودم فکر کردم و دیدم من به هدف اول خودم رسید پس دلیلی برای ناراحتی وجود نداره! 

14 اردیبهشت تصمیم گرفتم دوباره قوی بشم و تصمیم بگیرم!

س تمام اهداف و آرزو هام رو متمرکز کنم و ببینم باید چی کار کنم و همه شون رو روی کاغذ آوردم!

15 اردیبهشت 92 آیروک تاسیس شد با رز بلاگ!! حس خوبی بود و طی ماه اول تونستم خیلی از افکارم رو پیاده کنم و این باعث آرامش روحی م شده بود!

بعد از 1 ماه که مطمین شدم من میتونم این کار رو ادامه بدم و بهش علاقه دارم هاست و دامین و... گرفتم و سایت رسمی آیروک تاسیس شد!

الان آیروک جایی هست که اون موقع فکرش رو نمیکردم و واقعا میگم تا این اندازه هدف نداشتم!! اما خودش کم کم به وجود اومد! واقعا کمک خدا بود! 

اولین آزمون آزمایشی که برگزار کردیم واقعا خنده دار بود! طراح ها 3 نفر از ما 4 تا تیم ملی مازندران! و شیدای عزیز بودیم! البته آقای طالبی هم زحمت ویراستاری آزمون رو کشیدند!

اما  دی ماه با آقای شیری آشنا شدم که کلا روند آزمون های آیروک متفاوت و رو به سوی رشد مثبت شده بود! اون جا نقطه عطف پیشرفت آیروک بود.

عید هم نمونه سوالات مختلف و کمیاب رو برای بچه ها تحت عنوان عیدی گذاشتیم و همچنان هم تالار رفع اشکال با محیط کاملا علمی و نظارت دقیق و برنامه های مشاوره ای فعال بود! بعد از عید همه چیز خودش روی روال افتاد تا الان!

خوشحالم که تونستیم با کمک همه ی تیم و یاری خدا آیروک رو تا این جا پیش بیاریم.

سعی کردیم همیشه به انتقادات و پیشنهادات بچه ها توجه کنیم و حس میکنم وجه تمایز آیروک با سایت های مشابه این باشه که خود ماها این درد ها رو تجربه کردیم و شرایط خوب حین المپیاد خوندن نداشتیم و باعث میشد حس کنیم بچه ها چی نیاز دارن. 

خب خیلی حرف زدم و احساساتی شدم! 

اصل مطلب اینکه آیروک الان 2 ساله شده و خوشحالم که این اتفاق افتاده! امیدوارم این دختر لباس صورتی (استعاره از آیروک :دی) 120 ساله بشه :دی

 خیلی از دوستان و اساتیدم به ما طی این 2 سال کمک کردند، که نام میبرم و امیدوارم کسی از قلم نیفته! 
خانم ها: فاطمه شکوهی نیا، شیدا خجیر، مهرافشان قلی جعفری، فائزه عسگری، سپیده کاویانی، ریحانه دهقانی
آقایان: سعید شیری، محمد زارعی، سهیل خلجی، محمدجوادعلیمحمدی، مهدی یار امانی، سعید مویدپور، سعید حدادان، ایمان فروغمند، اشکان خاوران، محسن صابری فر، محمد زرگرپور، حسین زمانی نسب، عرفان محمدی،محمدمبین حسینی، حسین خادم صداقت، احسان عزیز آبادی،محمد شاهی، ایمان حسین نژاد، محمد امین سرخی، سپهر طالبی، بهراد معدلی، سینا صبوری، محسن دوست محمدی، مهران جابری نژاد، احسان مهدی پور، فرشید مرادی، محمد عرفان اردستانی، پیمان میرقادری، مهرداد محله
و خیلی از دوستان دیگه که بصورت مستقیم و غیر مستقیم کمکم کردند.
از همتون تشکر میکنم
از کاربران صبور و فهمیم سایت هم تشکر میکنم که کاستی ها رو تحمل کردند و به پیشرفت سایت کمک کردند.
هدف ما فقط کمک به شماست و هر جا که احساس کردید آیروک براتون سود   کمک نداره حتما بهم بگید که تجدید نظر کنیم.
ممنون از همه

نظرات  (۵)

۱۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۲:۱۰ حسین زمانی نسب
سلام خانم محمدی عزیز
تبریک عرض میکنم بابت سالروز تولد این وبسایت بسیار مفید، که الحق در جهت تحقق عدالت آموزشی بین دانش پژوهان المپیادی، نقسش بسزایی داشته.
امیدوارم در سومین سال فعالیتتون، همچنان خوش بدرخشید و موفق باشید.
پاسخ:
سلام خدمت استاد عزیزم
متشکرم از لطفی که طی این مدت به من داشتید.
تولد آرشیدا جان هم تبریک میگم خدمتتون.
خوشحالم کردید :)
۱۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۴:۵۱ نماینده تیم ملی مازندران!:))
شما که سرتون با کنکور شلوغه واسه همین مساقیم که نمیشه گفت!
اما غیر مستقیم از اینجا به نمایندگی از محمد ها و خودم(3 عضو دیگه تیم ملی)بهتون تبریک میگم!
ان شاالله تابستون هر چهار عضو تیم ملی جمع بشیم و به قول شما با دکتر کلاس داشته باشیم به یاد قدیما!
و من الله توفیق
ایمان حسین نژاد
پاسخ:
یادش بخیر:)))
واقعا یادش بخیر!
فقط یادتون نره نماینده ی تیم ملی منم:))) 
منظورتون از دکتر کی هستن؟
آخه چهار عضو رشته هامون متفاوته! جمع بشیم قصه بگیم؟ :))
مگه شما مدال نیاوردین؟؟؟
پاسخ:
سلام
نه :)
سلام
تولدت 2 سالگی این کوچولوی صورتی پوش رو تبریک میگم. امیدوارم 100 ساله بشه و این راه همیشه ادامه داشته باشه.
سربلند و موفق باشید.
پاسخ:
سلام
ممنونم از لطفنتون استاد عزیز
خیلی لطف کردید
زحمت کشیدید. 

۱۵ دی ۹۴ ، ۱۸:۴۳ مردی بنام شقایق ...
سلام

خیلی وقته نیستید ها!

حواستون هس؟
پاسخ:
گم شدم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی