روز نوشت های من

روز نوشت های من
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

 سلام!

نمیدونم چرا دارم این پست رو میذارم؛ شاید هم پاکش کنم اما حس خوبی دارم نسبت به حس الانم!

سه سال خیلی خوبی بود اول تا سوم دبیرستان! از المپیاد خوندن و المپیادی بودن خیلی لذت بردم و خیلیییی چیز یاد گرفتم، بهترین لحظات عمرم بود! شب بیداری ها، خرخونی ها، استرس ها، گریه ها، استادها، دوستام، فکر و خیال هاش و... عالی بود! اما بالاخره تموم شد! وارد یه مرحله ی جدید زندگی شدم که فکر نمیکردم دوستش داشته باشم اما عاشقشم! المپیاد برام عوض شد، دیگه دانش آموز المپیادی نیستم، اسم معلم و مشاور برام خییلییییی بزرگه، این ها هم نیستم اما این وسط ها یه چیزی هستم، این حس رو دوست دارم قشنگه

دیشب با گریه ی شکیبا گریه کردم و با خنده ی نگاره خندیدم، امروز از امید دادن به سوگل امید گرفتم و از نا امید کردن ماعده ناامید شدم، با درصد بالای سروش ذوق کردم و از درصد پایین امیر ناراحت شدم. خلاصه اینکه این دو سال؛ مهزاد نبودم! این دو سال هرچی میاد دارم بیشتر میشم، 5 نفر 10 نفر 50 نفر 100 نفر و الان 250 نفرم! خوشحال میشم اگر بفهمم فقط تونستم برای یکیشون واقعا مفید باشم، آیروک رو دوست دارم . باورم نمیشه این دختر لباس صورتی الان یک سال و نه ماهشه، یک سال و نه ماهه سعی کردم بتونه مفید باشه برای 600 عضوش، خلاصه اینکه خدایا شکرت، واقعا میدونم این محبت هات حقم نیست و لایق این اتفاقات خوب و حس های قشنگ نیستم. جا داره از تمام  اساتید خوبم در دوران المپیاد خوندنم تشکر کنم که تو این راه واقعا واقعا کمکم کردن، مختصر نام میبرم: آقایان دکتر اسداللهی، دکتر شریف زاده، دکتر زرگرپور،دکتر خلینا،دکتر خاوران، مهندس خلیل زاده، مهندس محمدی، مهندس معدلی،مهندس علیمحمدی، آقای توکلی و آقای زمانی نسب (هیچ ترتیبی نداشت!) و مهرافشان و سهیلای عزیزم.

و همچنین آقای مهندس شیری و آقای مهندس زارعی که کمک های بی دریغشون برای آیروک رو نمیتونم فراموش کنم.

و دوستان خیلی خوبم که اگر بخوام نام ببرم این پست تا فردا شب ادامه خواهد داشت! اما واقعا از شیدا، نیلوفر، فاطمه و کیمیای عزیز تشکر میکنم که دو سال باهم خوندیم و دو سال باهم کار میکنیم.

و مرسییی از مامان بابای عزیزم و مدرسه ی ... ام که با مخالفت هاشون در تمام این مدت باعث قوی تر شدن روحیه ی من شدن :))

( خودم میدونم پستم خیلی جوگیرانه ست اما خب دست خودم نیست! احساساتی شدم 😀 حالا پاکش میکنم 😄)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۳۰
mahzad mohammadi

نظرات  (۹)

سلام واقعا از وبلاگت ممنونم اگه میشه به عنوان نظر تو وبلاگم بذار که من برای آوردن مدال تو مرحله دوم شیمی باید چیکار کنم  برام ایمیل نکن چون هنوز رمز ایمیلم یادم رفته باید بگردم پیداش کنم من سال دومم و امسال مرحله ی اولو 47.5%درصد زدم به نظرت قبول میشم
پاسخ:
سلام
با 47 قبول نمیشید
برای اطلاعات بیشتر از المپیاد شیمی به این سایت مراجعه کنید
iroch.ir
iroch.ir/forum
و صفحه ی اینستاگرام iroch.ir رو دنباال کنید.
khoda ro shokr ke khobi.
che ghadr khob baladi baghye ro khob koni.

پاسخ:
سلام
ممنون از نظرتون
به جا نیاوردم!
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۰۰ مردی بنام شقایق ...
سلام

ان شاالله هرجا هستید موفق و شاد و سربلند باشید

یاعلی
پاسخ:
سلام
متشکرم از لطفتتون
و چه خوبه که اصن به جا نمیاری خانومه محدثه
پاسخ:
:// ://
مسابقه 
کسی حدیثی با این مضمونو یادشه ؟ اگه یادتونه متن کاملشو بذارین تا به شما جایزه تعلق بگیره

از ظلم به کسی که پناهی جز خدا نداره بپرهیز...

یه راهنمایی. فکر کنم حدیث از امیر المومنین هس

postamo pak kon

خانم محمدی یکطوری صحبت می کنید انگار زندگی فقط همین 20 سال اول هست و زندگی جز المپیاد چیزی

نیست.


حالا حالا ها این داستان ادامه دارد.....

اون هم از خصلت بنی آدم بودنتون هست که خودتون رو جای بقیه می گذارید.

اما اینکه مسیر ، از این هم طولانی تر هست

پاسخ:
سلام
حالتون خوبه؟
چقدر دیدن کامنتتون من رو برد یاد قدیم ها ! یاد هرکوله خانم ! یادتونه؟؟ دلم تنگ شد برا تمام اون روزهای قشنگ! روزهایی که شاید قدر قشنگیشون رو نمیدونستیم! 




درباره کامنتتون:
نفهمیدم از کجاش برداشت کردید که زندگی همین 20 سال هست و....
منظورم اصلا همچین چیزی نبود!
موفق باشی .واسه منم دعا کن امسال که ریاضی قبول نشدم 
با سلام و وقت بخیر خدمت شما آقا یا خانوم محترم....امسال که لطف خدا شامل حال ما شد و یه انگیزه المپیادی در من شکوفا شد دوست دارم موفق باشم و برای شهرم افتخار آفرینی کنم و در این راه جز تلاش و توکل بر خدا راهنمایی یک فرد دانا و با تجربه لازمه ی کار هست. امیدوارم حالا که شما رو انتخاب کردم نا امیدم نکنید و شما هم یه گوشه از کار رو کنید و من رو راهنمایی کنید.... اینم بگم من رشتم شیمی هست یعنی المپیاد شیمی! #
پاسخ:
سلام
چه کمکی میتونم براتون بکنم؟
با تلگرام درخدمتم @mohammadi75

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی