روز نوشت های من

روز نوشت های من
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

عادی!

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۲۲ ب.ظ

دلم میخواد عادی زندگی کنم....

عاااااااااااادی

یه دختر عادی مثل اکثریت دخترا !

خیلی عادی!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۴
mahzad mohammadi

محدثه محمدی

نظرات  (۷)

چرا آخه؟!!!
شما نبودید ما که به اینجا نمیرسیدیم!
پاسخ:
ممنون اما به جا نیاوردم.
یه اسمی بذارید بشناسم :d
مهزاد باز خل شدی؟؟
دوباره چی شده؟؟
بازم همون موضوع الهیات بابلسر؟ حوزه؟ یا شیمی؟
اخرش همه رو دق میدی!
پاسخ:
مرسی از نظرت!
اینم از دوستای مهربون من :d
۱۶ تیر ۹۳ ، ۲۳:۴۴ مردی بنام شقایق ...
سلام

عادی بودن خوب نیست!
پاسخ:
سلام
خودمم همینجوری فکر میکردم اما یه وقتایی خسته میشم از این همه دغدغه!
رفتارم و کارام مثل دخترای 17-18 ساله نیست! 
۱۷ تیر ۹۳ ، ۰۸:۳۶ مردی بنام شقایق ...
سلام

این حرفتون منو یاد حدود 7 الی8 سال پیش انداخت!

سر همین قضیه به استادم داشتم غر میزدم!

جوابهایی که اون روز بهم داد شادی کل مسیر زندگیم رو عوض کرد...
پاسخ:
سلام
خب این جوابهاشونو به منم بگید
شاید یکم اروم شم
فکر کنم بخاطر کمبود ایمان هست که حرفای دیگران رو من تاثیر میذاره :(
۱۷ تیر ۹۳ ، ۱۶:۱۲ مردی بنام شقایق ...
سلام

والا جوابش چیزی نیست که بشه تو چند تا کلمه گفت.

یادمه اون روز تا یکماه هنگ بودم. برام هضمش خیلی مشکل یود.

خیلی سختی تو زندگی کشیدم تا تونستم درکش کنم(تازه هنوزم کامل درکش نکردم)

فقط همینقدر بگم که این یه نعمتیه که خدا به بعضیا میده و البته همونقدر هم ازشون انتظار داره!

لذا باید از خدا پرسید با من چیکار داری عزیز دلم که اینهمه برام خرج میکنی و بهم امکانات میدی؟ من باید چیکار کنم که تو ازم راضی بشی؟

اونوقت تازه شروع میشه......
(بیشتر نمیتونم بگم. باید خودتون تجربش کنید...)

فقط همین رو بگم که ارزشش رو داره حتی آدم جونش رو هم بذاره .

یاعلی
پاسخ:
اوهوم
خودم خیلی خوشحالم
اما حرفای اطرافیانم ازارم میده :(

 وبلاگتون عالیه...
مثل خودتون ک بینظیرید...
 ❤💙
 وبلاگتون عالیه...
مثل خودتون ک بینظیرید...
 ❤💙

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی