روز نوشت های من

روز نوشت های من
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

استاد عزیز شما چرا؟؟؟؟

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۵۵ ب.ظ

باسمه تعالی

ببین تورو خدا ماه رمضونی چطوری اعصاب ادم رو بهم میریزن؟؟؟

از روز اولی که ازتون خواستم کمکم کنید که بعد قبول نشدنم تو مرحله دوم داغون نشم و شما گفتید برو پی کنکورت و منو فرستادید تا به امروز ازتون خیر نخواستم! ضرر  و اعصاب خوردی ندید دیگه!

استاد عزیز چرا اخه؟؟؟

اعصاب نموند این چند ماه برام!!!

اخه کی درک میکنه تو دل من چیه؟؟؟

دیوونه شدم!

اه


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۲
mahzad mohammadi

نظرات  (۲)

استاد ذهن خودتونو درگیر نکنید
همه ی ما میدونیم شما چقدر زحمت کشیدید
اصلا اهمیت ندید تو رو خدا
پاسخ:
مرسی
اما دل من با این چیزا درست نمیشه که :(
سلام
کلیک رنجه می کنین مومن ؟

این بار با مطالبی با عنوان :
دلم به دامانت یا رحیم
 کاری کرده ایم ؟؟؟
 نعمت وسوسه شیطان!
مردم نا مَحرم



الهم الرزقنا توفیق الشهاده فی امر ظهور مولانا المهدی(عج)
و توفیق الشفاعة الزهرا (س) فی یوم الحساب


مارو هم دعا کن مومن 
 nishtar.ir

پاسخ:
سلام
ممنون که خبر دادید
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی