روز نوشت های من

روز نوشت های من
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

کنکور دادم!

شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۷ ق.ظ

حال ندارم توضیح بدم. الان داغونم!

اینو داشته باشین:

بچه ها بدبخت شدم
عمومی ها خوب بود یکم دینیش سخت بود
بعد رفتم ریاضی صفحه اول خوب بود. صفحه دوم هرکاری کردم فقط 1 سوالش حل شد. بعدش گریه ام گرفت بعدشم بالا اوردم منو بردن بیرون 40 مین وقتم رفت  
وقتی برگشتم داغون بودم رفتم شیمی که بنظرم اسون بود همشو حل کردم رسیدم صفحه اخر دیدم ساعت 11:30 هست صفحه اخرشو نخوندم رفتم تو 15 مین 50 تا زیست رو ج دادم  بعدشم رفتم سره فیزیک من فشارمو رو فیزیک 1 و 2 و پیش گذاشته بودم بعد 1 سوال اینه حل نشد 1 فشارم حل نشد سینماتیکم که گند خورد. دوباره حالم بد شد  رفتم پیش 2 که اسون تره رو بزنم هرچی میذاشتم تو فرمول موج و صوت جواب به دست نمیومد 
داغووووووون بوووووود
میخواستم شیمی شریف بخونم   
فکر کنم شیمی بابلسرم قبول نشم 
چه خاکی تو سرم بریزم؟؟؟ 



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۷
mahzad mohammadi

نظرات  (۲)

۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۱:۴۲ مردی بنام شقایق ...
سلام

عجب!

ناراحت شدم

هر چند نمیشه ناامید بود ولی ناراحت شدم.

البته جواب کنکور اونی که آدم انتظار داره نیست!

ان شاالله رتبه خوبی بیارید
یاعلی
پاسخ:
سلام
تو رو خدا سحر برام دعا کنید.
ان شالله هرچی مصلحته پیش بیاد
اما من دارم عادت میکنم
سره مرحله دوم المپیاد هم حالم بد شد
سره قلمچی هم همین
کلا خیلی استرسی میشم :(
سلام مومن

شما دعوتین به محفلی از رندان ....
منتظرتون هستیم 

این بار با مطالبی با عنوان :

آنان که ماندن مجنون نبودن ...
دنیا خودت را آماده کن ....
دعایی مهمتر از تعجیل ظهور امام عصر ...
توصیه حاج آقا دولابی برای ماه مبارک رمضان

http://nishtar.ir/

التماس دعای شهادت و شفاعت بی بی

پاسخ:
سلام
ممنونم که خبر دادید
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی