روز نوشت های من

روز نوشت های من
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

خستم

پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۷ ب.ظ

خیلی خستم

خسته تر از اونی که فکرش رو میکنم!

وقتی به لیست کارهایی که دارم نگاه میکنم حس میکنم اگر شبانه روز بشه 100 ساعت بازم نمیرسم!

حکایت من شده حکایت کسی که لالایی بلده اما خودش خوابش نمیبره!

خدا توکل به خودت

مسئولیت های بزرگ و زیادی رو دوشم گذاشتی (شایدم خودم گذاشتم!) نمیدونم!

خودت کمکم کن که همه چیز درست بشه و بتونم از زیر بار همه ی این مسئولیت ها به کمک خودت سربلند بیرون بیام!



بی ربط نوشت:

داروسازی؟ شیمی محض؟

کدوم؟؟!!

بازم خدایا خودت کمکم کن!

نظرات  (۲)

دارو!
پاسخ:
ممنون استاد
اینجا رو از کجا یافتید؟ :-s
تازه امروز دوباره دلم هوای پزشکی و اتاق عمل کرد! از بچگی دوست داشتم برم تو دل و روده ی مریضا :d
۱۴ آذر ۹۳ ، ۱۴:۳۱ نگین منظوری
محدثه توی تک تک حرفات من یک چیزو دیدم امید به خدا چیزی که من ندارم اما تو داری شاید باورت نشه از خودم متنفرشدم دلم میخواد بمیرم محدثه اینو بدون خدا خودش همه چیو درست میکنه تو خدارو داری اما من . . . .
پاسخ:
سلام نگین جان
اگه امید نباشه که آدم باید برا خودکشی کنه!
تو هم خدا رو داری. همه ی ما خدا رو داریم

ببخشید نگین جان دقیقا به جا نیاوردم کدوم نگین هستی؟ مشهد؟ کرمان؟ بندر عباس؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی