روز نوشت های من

روز نوشت های من
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

سلاممممم

پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۵۸ ب.ظ

سلام

چند روز نبودم

شرمنده سرم خییلییی شلوغ بود و اعصابم خیلی خورد :d

درگیر آیروک و مازوک بودم و .....

ببخشید

ولادت امام رضا رو هم پیشاپیش تبریک میگم

اگر خدا قسمت کنه 22 ام میریم مشهد

التماس دعاااااا

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۳
mahzad mohammadi

نظرات  (۳)

۱۳ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۳۶ فانوس جزیره
سلام علیکم
ممنون از حضورتون در وبلاگ ما
باید عرض کنم که وبلاک ما گروهی اداره میشه و چند نویسنده دارد
در مورد مطلبی که فرمودید اگر کمکی از دست ما بربیاد خوشحال میشیم که انجام وظیفه کنیم
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
عباس زاده
پاسخ:
سلام
بله
ممنون
نمیدونم والا
یکم پشیمون شدم

سلام مومن.جزاکم الله خیرا

اولش گفتم "آیروک و مازوک" چیه؟!  و بدون تعارف، ترسیدم!!چون قبلش هم نوشته بودی "اعصاب ندارم و اینها"
دیگه قبلترش را برنگشتم بخونم...چون حافظه ی ما، فواصل نزدیکتر را یادشه!!!

امان از این شیمی و مندلیف!!
اما خب ان شاء الله که همیشه پر کار و پر انرژی باشی مومن..

مشهد هم ان شاء الله به سلامتی و خوشی و همراه با معرفت بیشتر برید و برگردید..

عاقبتتون به خیر
یا علی
پاسخ:
سلام
نه اعصاب که دارم. فقط کارها زیاد میشه خسته میشم! گریه میکنم :d 
آیروک: iroch.ir
مازوک: mazoc.ir

شیمی و مندلیف هم که در خدمتشونیم! یعنی اونا در خدمت ما هستن :d

ان شالله. دعا کنید قسمتمون بشه. 

التماس دعا
۱۷ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۵۹ مردی بنام شقایق ...
سلام

بح بح
به سلامتی

سلام مارو به امام رئوف برسونید جدا

یاعلی
پاسخ:
سلام
من اگر سلام رسان بودم وضعم این نبود...
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی