روز نوشت های من

روز نوشت های من
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

قدر مطلق

جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۰۵ ب.ظ


اگه دو خط دو طرف عدد قرار بگیرند

عدد را مثبت می کند

حتی اگر منفی باشد


دوخط که اسمشان قدر مطلق است


چادر من ؛

قدر مطلق من است

چه خوب باشم چه بد

از من انسانی خوب می سازد


منبع: زینت زن= حفظ حجاب

حجاب امانتی الهی ست، در امانت خدا خیانت نکنیم.   در کــلاس حـــفظ تقوا و شـرف / دختران درّند و چــادر چون صــدف  بهترین سرمایه زن چادر است / زانکـه زن را زیـنت زن چـادر است  حـفظ چـــادر در سـرای اقــتدار / دخــــتران را هـست تــاج افـــتخار  حفظ چادر حفظ دین و مذهب است/ شـــیوه زهـــرا و درس زینب است  حفظ چادر سدّ فحشا می شود / رو ســفیدی نــزد زهــرا می شود  حفظ چادر چاره ساز کارهاست / حــافظ گــل از هـجوم خـارهاست  خواهرم چادر برایت زینت است / بهترین گوهر حجاب یک زن است

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۷
mahzad mohammadi

نظرات  (۱)

۰۸ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۳۳ مردی بنام شقایق ...
واقعا زیبا فرمودید...

قدر مطلق...

بعضیا این روزا براکتن!
تیکه تیکه...
پاسخ:
خدا کنه جز صحیح بشیم :d

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی