روز نوشت های من

روز نوشت های من
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

من مسلمانم!

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۵۴ ق.ظ

مردی دارد در پارک مرکزی شهر نیویورک قدم میزند که ناگهان میبیند سگی به دختر بچه ای حمله کرده است مرد به طرف انها میدود و با سگ درگیر میشود..سرانجام سگ را میکشد و زندگی دختربچه ای را نجات میدهد..پلیسی که صحنه را دیده بود به سمت آنها می آید و میگوید :تو یک قهرمانی...

فردا در روزنامه ها می نویسند :
 یک نیویورکی شجاع جان دختر بچه ای را نجات داد!
 اما آن مرد می گوید: من نیوریورکی نیستم!
 پس روزنامه های صبح می نویسند:
 امریکایی شجاع جان دختر بچه ای را نجات داد!!
 آن مرد دوباره میگوید: من امریکایی نیستم!!
 از او میپرسند :خب پس تو کجایی هستی ؟
««« من ایرانی هستم »»»
 فردای آن روز روزنامه ها این طور می نویسند :
یک تند روی مسلمان سگ بی گناه امریکایی را کشت!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۵
mahzad mohammadi

نظرات  (۲)

۰۵ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۳۲ محمدرضا فلاح
سلام
زیبا بود
همتتان مستدام
پاسخ:
سلام
متشکرم
التماس دعا
۰۷ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۰۲ مردی بنام شقایق ...
سلام

دقیقا همینطوره!

حالا ان شالله وارد دانشگاه شدید تو کشور خودمون هم ازینا میبینید!

هرکاری بکنید تهش میشه همین!

یه چادری افراطی .....
پاسخ:
سلام
بله درسته
دانشگاه نمیخواد استاد!
الانم کم نمیبینیم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی