روز نوشت های من

روز نوشت های من
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

خدا کنه قبول نشم!

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۲۸ ب.ظ

پشیمونم

خدا کنه امسال دانشگاه قبول نشم

میخوام سال بعد کنکور ریاضی بدم

من میخوام مهندسی شیمی بخونم

از اول هم هدفم همین بود

نباید سست میشدم

خدایا کمکم کن!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۵
mahzad mohammadi

نظرات  (۸)

مهندسى شیمى مطمعنى؟
مهندسى شیمى تفاوت زیادى با مکانیک نداره ها !
ربط چندانى هم ب شیمى نداره !
خودت ک میدونى اینا رو پس چى شد یهو نظرت عوض شد؟
پاسخ:
اره میدونم فقط 12 واحد شیمی داره و بقیه ش مکانیکه
اما خب همیشه دوستش داشتم دیگه

ب هر حال امیدوارم در هر صورت تهش ب خیر ختم بشه !
رشته خوبیه ولى اگر از مهندسی شیمی خوشت میاد حتماً از مکانیک سیالات هم خوشت میاد دیگ؟
(من خواهرم مکانیک مى خونه اگه سوالى ، چیزى پیش اومد رو کمک من حساب کن !!!)
مهزاد تو که اسمت توی رتبه های زیر 1000 کانون نیست پس چطوری گفتی رتبه ات میخوره به داروسازی بهشتی؟
پاسخ:
پارسال تا 1100 گرفت :d
شما؟
۰۷ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۱۲ مردی بنام شقایق ...
سلام

مهندس شیمی خیلی خوبه ولی روحیه خاص خودش رو میخواد

فرمایش دوستتون صحیحه
به مکانیک سیالات نزدیکه

سخت هم هست

اصل قضیش روی پدیده های انتقاله

انتقال سیالات
انتقال جرم
انتقال حرارت

بیشتر ریاضی و فیزیکه تا شیمی

طراحی زیاد داره طراحی فرآیند ساخت یه ماده و خط تولید
هم مقیاس آزمایشگاهی داره هم صنعتی

یه جورایی آچار فرانسس

همه جا هست.
ما که دوسش داشتیم ولی 90 درصد خانومای کلاسمون آخرای دوره لیسانس پشیمون شده بودن و میگفتن ما نمیدونستیم اصن مهندسی شیمی چیه!!!
بماند که اکثرشون  الان ارشد دارن میخونن!
پاسخ:
سلام
میدونم
هدف من یه چیز دیگه س
به خانواده و دوستامم نمیتونم بگم چون عقایدشون با من فرق داره و دوباره جنگ و دعوا یا مسخره شدن من پیش میاد
بهتون بعدا میگم دلیلم رو

سلام مهزاد جان

به داداشمم گفتم، یکی از بیخود ترین و مسخره ترین کارها پشت کنکور موندنه!

:)


پاسخ:
سلام
اخه دروس برام جدیده نه تکراری!
نمیدونم
به جا نیاوردم :(
قبلا هم گفتم.آخرش میرید انسانی بااین ثبات تصمبم گیری :d
پاسخ:
نظر لطفتونه :d

مشکل بچه های چند استعدادی همیه...از این دوستها زیاد داشتم :)

پاسخ:
لطف داری
اما گیجم :d

راستش امسال دومین سال پشت کنکورم بود و انتخاب رشته کردم و ۶۰۰ هزار نفر از یک میلیون نفری که مجاز شدن انتخاب رشته نکردن.خداکنه پرستاری و مامایی قبول نشم.دارم دیوونه میشم التماس میکنم خدا رو که قبول نشم.مرگ رو به اون دوتا رشته ترجیح میدم😭😭😭

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی