روز نوشت های من

روز نوشت های من
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

از حامد یاد بگیریم!

يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۳۲ ب.ظ

باسمه تعالی

سلام

این پسر بچه ی ناز که دارید عکسشو میبینید اسمش حامده! عسله منه!

یه بار خونشون بودم و طبق معمول نشسته بود رو پای من و داشت با گوشیم بازی میکرد! بازی subway surf این بازی جوریه که یه پسر بچه تو ایستگاه مترو باید بره و سکه جمع کنه و از موانع بگذره و تو این مسیر یه سری جعبه ی هدیه هم براش گذاشته میشه!

حامد هم داشت بازی میکرد که یه دفعه اومد یه جعبه ی هدیه برداره که این پسربچه خورد به یه قطار و باخت!

هروقت میبازه با دستش میزنه تو سرش!

این دفعه خیلی جالب بود نزد تو سرش

بعد سریع گفت وای باختم! اما در عوض جعبه هدیه گرفتم توش 500 تا سکه هست!

خیلی برام جالب بود

چند تا نکته به فکرم رسید

1- برا به دست اوردن هرچیزی یه چیزایی باید از دست بدیم. (برا به دست اوردن جعبه ی هدیه بازی رو باخت)

2- یادمون باشه برا به دست اوردن چیزای کوچیک چیزای بزرگ از دست ندیم. (500 تا سکه ارزش مردن و باخت نداشت!)

3- ......

شما پر کنید!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۲
mahzad mohammadi

نظرات  (۵)

سلام من مدیرسایت دیزاین فا07هستم لطفابه سایت من مراجعه کنیدوسفارشات خودرااعلام کنید
موضوع سایت طراحی قالب وساخت بنر.لوگو.هدر.کارت ویزیت و... است حتمامراجعه کنید
designfa07.blog.ir

حتمانظرات خودرادرباره ی سایت بگویید باتشکر

پاسخ:
سلام
متشکرم!
مطالبتون خیلی خوب بود بازم سر میزنم.
پاسخ:
سلام
باعث خوشحالیمه
متشکرم
۰۲ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۱۹ مردی بنام شقایق ...
سلام

3-بازی با گوشی برای بچه ها خوب نیس!
پاسخ:
سلام
کاملا صحیح
اما دیگه انقدر پررو شده میره سره کیفم برمیداره و تازه غر هم میزنه که چرا فلان بازی رو نداری!
3-اگه خود آدم ببازه نمی زنه تو سرش!فقط می گه وای باختم!
پاسخ:
سلام
افرین به شما
فقط دفعات قبل هم خودش میباخت و میزد تو سرش :d
سلام . عکسی وجود نداره ! برای من باز نمیشه ! مشکل کجاست؟
پاسخ:
سلام
عکس حامد نیومد انگار
بچه الان 5 سالشه
میذارم الان دوباره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی