روز نوشت های من

روز نوشت های من
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

نتیجه ی حجاب

شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۴۵ ق.ظ

نتیجه اش زیباست وقتی این دو را پیوند می زنیم؛
اینکه فرمودند: زکات زیبایی پاکدامنی ست
و اینکه پرداخت زکات دارائیت را افزون می کند.
حالا آنان که زیبایی بیشتر می خواهند، بسم الله




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۸
mahzad mohammadi

نظرات  (۱)

۲۸ تیر ۹۳ ، ۱۸:۴۹ مردی بنام شقایق ...
چه زیبا فرمودید

ما شاالله زدید تو کار حجاب و عفافا!

خیلی هم عالی

خداروشکر

خوشحال شدیم از خوندن این مطالب خوب

به خواهرای بزرگواری که میشناسم توصیه میکنم بیان بخونن
یاعلی
پاسخ:
ممنون
قبلا یه وبلاگ درباره ی حجاب داشتم
دارم پست هاش رو منتقل میکنم اینجا
برا همین دیشب یکم اینجا حجاب عفافی شد :d
ممنون از لطفتتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی