روز نوشت های من

روز نوشت های من
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

خوشبخت ندیدی....

شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۴۹ ق.ظ


من یک دختر چادریم ...

شاد و پرنشاط ، سرزنده و پرکار...

قرآن و نهج البلاغه اگر میخوانم ، رمان و حافظ هم میخوانم.


عاشق پهلوانی های حضرت حیدر اگر هستم ، یک عالمه شعر

حماسی از شاهنامه هم حفظم.


پای سجاده ام گریه اگر میکنم ، خنده هایم بین دوستانم هم

تماشایی است !


من یک عالمه دوست و رفیق دارم.


تابستان ها اگر اردوی جهادی میرویم ، اردوهای تفریحی ام نیز هر

هفته پا برجاست ...


ما اگر سخنرانی میرویم ، پارک رفتنمان هم سرجایش است ...


مسجد اگر پاتوق ماست ، باغ و بوستان پاتوق بعدی ماست ...


برای نماز صبح قرار مسجد اگر میگذاریم ، هنوز خورشید نزده از مسجد

تا خانه پیاده قدم میزنیم.


دعای عهدمان را اگر میخوانیم ، همانجا سفره باز میکنیم و با خنده و

شادی صبحانه مان میشود غذا با طعم دعا !


ما اگر چادر سر میکنیم ، نقاش هم هستیم ، خطمان هم خوب است


حرفهای دخترانه مان سرجایش ، شوخی های دوستانه مان را هم

میکنیم ،


نمایشگاه و تئاتر هم میرویم ، سینما هم اگر فیلم خوب داشت ...


کوه هم میرویم ، عکس های یادگاری ، فیلم های پر از خنده و شادی
...

کی گفته ما چادری ها ...


من قشنگ تر از دنیای خودمان سراغ ندارم !

دنیای من و این رفیقان با خدایم ،


همین هایی که دنبال زندگیشان در کوچه و خیابان نمیگردند ،


همین هایی که وقتی دلت را میشکنند تا حلالیت ازت نگیرند ول کن

نیستند ،


همین هایی که حیاشان را نفروختند ...


خوشبخت ندیده ، هرکس ما را ندیده ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۸
mahzad mohammadi

نظرات  (۲)

۲۸ تیر ۹۳ ، ۱۸:۴۵ مردی بنام شقایق ...
سلام

این روزا مردم خوشبختی رو تو چیزای دیگه میبینن!

حیف!

معنی خوشبختی واقعی رو نمیدونن.


ان شاالله خدا همه خانومای محجبه با حیارو خوشبخت کنه+همسر خوب

یاعلی
پاسخ:
سلام
ان شالله
ممنونم
۲۸ تیر ۹۳ ، ۱۸:۴۶ مردی بنام شقایق ...
هه!

یاد یه جریانی افتادم

داشتم یه جا درباره یکی از خاطرات صحبت میکردیم. یه بنده خدایی به خانومم گفت ما فکرشو نمیکردیم شماها هم سینما برید و ازین کارا بکنید!!!

این متنتون منو یاد اون روز انداخت!
پاسخ:
بله برا منم زیاد پیش اومد
یه بار تو فست فود یکی از دوستام منو دید تعججب کرد!
بعدا بهم گفت واقعا مامان باباتم میان؟ 
من هنوز ربطشو نفهمیدم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی