روز نوشت های من

روز نوشت های من
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

آزادانه حجاب کن

شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۴۶ ق.ظ
این مرد را کسی نمیشناسد،


او یک فرانسوی میلیونر است،
این مرد یک مسلمان است
چند وقت پیش در یکی از شبکه های فرنسوی مصاحبه کرد.
در فرانسه برای حجاب زن قانونی وجود داره
که اگر با حجاب بخواهند بیرون برود
باید جریمه بپردازد.

او برگ چک رو نشان داد و گفت

من یک میلیون یورو کنار گذاشتم تا وقتی زنان مسلمان

خواستند با حجاب بیرون بروند راحت باشند

چون جریمه آنها را من میدم 
قشنگ ترین جمله کنایه داش به دولت های مدعی آزادی :
“My sister, go out free wherever you want

and I will pay the fine for you”

خواهر من ، آزادانه هرجا که میخواهی بیرون برو من جریمه اش را می پردازم .
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۸
mahzad mohammadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی