روز نوشت های من

روز نوشت های من
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

مباحثه!

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۳ ق.ظ
اخر الزمان شده!
حس میکنم انسانیت ها از بین رفته!
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیت والنصر.....
موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۳/۰۴/۱۹
mahzad mohammadi

نظرات  (۲)

حالا دلیل نمیشه تا بحثتون شده بگی انسانیت از بین رفته!

nilou
پاسخ:
کاش فقط بحث بود!
دلم از جای دیگه پره
قضیه مال دیروز و امروز و یه ماه پیش نیست.
مال بهمن پارساله تا امروز! شدیدترش اردیبهشت پارسال! شدیدترش اذر !!
خانوم محمدی تو روخدا منو حلال کنید.
از رو پست هایی که مینوشتید فکر میکردم که شمایه فرد مغرور و خود خواه هستید که به جز حرف خودتون حرف کسی رو قبول ندارید و کلا دوست دارید دیگران رو تحقیرکنید و اصلا تو زندگیتون سختی نکشیدید و چون مرحله ی دوم هم قبول نشدید دوست ندارید هیچ کس قبول بشه!ولی بعد از اینکه این مطالب رو خوندم به فکر اشتباه و احقمانه خودم پی بردم!
تورو خدا حلال کنید و منو ببخشید.
پاسخ:
سلام
تا به حال از هیچکس کینه به دل نگرفتم
منم دارم همه ی تلاشمو میکنم که بتونم کمک کنم به دلیلی که خودم قبول نشدم بقیه لااقل قبول بشن و مشکلاتی که برای من چه از طرف خودم چه خانواده چه دوستام و مدرسه پیش اومد براشون پیش نیاد.
نمیدونید کی هستید و از کجا اشنا هستید با من و این طرز فکرتون برام جدید و کمی جالب بود!
موفق باشید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی