روز نوشت های من

روز نوشت های من
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

شیمی محض

يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۰ ب.ظ

بابا جان من شیمی محض میخوام!

افتاد؟؟؟؟؟

نظرات  (۲)

۰۲ تیر ۹۳ ، ۱۱:۳۲ مردی بنام شقایق ...
سلام

بنده دوست دوست فابریکشونم.

بنده هم همینطور. با این تفاوت که شما زندگینامشون روتو کتابها خوندید و من از زبون پدرشون و دوستاشون خودم شنیدم.

به به

خیلی هم خوبه

ان شالله در راه جهاد علمی حسابی موفق باشید

بنده هم از آشنایی با کسی که از بچگی به فکر شهادته خوشحال شدم.

شهادت که زن و مرد و خونه و جبهه و قدیم و جدید نداره.

هر وقت اونقدر برای دشمن خطرناک شدی خودشون میان سراغت!

بقول حاج آقا راشد

خدایا یه شهادت نصیبمون کن تو صد سالگی اون هم بیان تو رختخواب شهیدمون کنن اصن هیچی نفهمیم!!!!!!

یاعلی
پاسخ:
ممنون
اما تو رختخواب حال نمیده!
باید حالیمون شه! اونجوریه که واقعا درکش میکنیم و اگر ازش سربلند بیرون بیایم مردیم!
من بچه بودم که نمیدونستم ترور شدن شهادته. کلاس داشت برام :d
واقعا از اشنایی با شما خیلی خوشحال شدم.
ان شالله خیلییی مزاحمتون خواهم شد.
موافقم.این تصمیم دیر یا زود باید گرفته میشد.واسه تحققش تلاش کن.
پاسخ:
چشم
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی